Forsiden
      
IVECO-KAMPAGNE MED DEN NYE S-WAY:

I am Unstoppable

Tirsdag 23. juli 2019 kl: 08:22
Share  


Af: Redaktionen

I am Unstoppable

I begyndelsen af juli præsenterede Iveco sin nye tunge lastbil - S-Way. Nu kører Iveco frem med en kampagne, der skal fortælle omverdenen om den nye lastbil

Kampagnen er lavet af det globale kommunikationsbureau Ogilvy og er baseret på begrebet "I’m Unstoppable”, der henviser til lastbilens chauffør og hans tanker.


Kampagnen - som vises i tryk og på tværs af de sociale medier - sætter chaufføren i centrum og følger ham under kørslen for at vise, hvordan den nye models forbedrede komfort, tilslutningsmuligheder og tjenester forbedrer chaufførernes liv på landevejen og får dem til at føle sig reelt ”unstoppable”.






Klik venligst

© Copyright 2019 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Transportfirma i Aabenraa har taget flexibel trailer i brug
- Scania lancerer ny 13-liters motor med 540 hestekræfter
- Mercedes-Benz har sat strøm til en minivan
- City-traileren er åben for lidt af hvert
- Vognmand tippede tiptraileren til ære for fotografen
- - Gennemsnittet er på den rigtige side af fire kilometer
- Tre nye betonkanoner ruller ud
- Entreprenør-virksomhed hejser med wire
- Randers-vognmand kører ud med gående gulv
- Scania har nyregistreret 379 flere end nærmeste konkurrent
- Vognmand i Midtjylland har overført en påhængsvogn
- Vognmand i Støvring køber lokalt

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst

Klik venligst

Klik venligst



Klik venligst