Reservedelslageret kommer tættere på kunderneMandag 20. august 2018 kl: 11:20 Af: RedaktionenBesko A/S, der blandt andet leverer reservedele til lastbiler og busse, kommer endnu tættere på kunderne med et nyt nærlager-koncept - BesContainer. Med konceptet gør Besko det nemt for kunderne at håndtere lagerstyringen og giver hurtig og effektiv adgang til reservedele Selvbetjeningslageret er en 14 fods container med indbyggede reoler og med plads til omkring 500 varenumre. Den skal servicere kunden hurtigt og effektivt. Mangler en medarbejder i virksomheden reservedele, kan beholdningen tjekkes online, hvorefter medarbejderen med et personligt keykort i hånden får adgang til containeren og varerne på hylden. Alle varer er chipmærkede og scannes automatisk til fakturering inden medarbejderen forlader containeren. Besko står for genopfyldning af BesContaineren. - Som kundernes mobilitetspartner, ønsker vi at tilbyde kunderne ydelser, som skaber værdi for deres forretning. Det gør vi naturligvis ved hele tiden at give kunderne en topprofessionel betjening, samtidig med at vi tilpasser løsninger og finder det set-up, der er mest optimal for vores kunder, siger direktør i Besko, Kim Jepsen. - Kunderne skal undgå unødvendig og dyr ventetid, og derfor har vi stor fokus på at være i kort leveringsdygtig afstand til dem. Med det nye koncept, får kunden både produkterne tættere på og får effektiviseret lagerstyringen, siger Kim Jepsen videre. De første to BesContainere er stillet til rådighed hos kunder i Korsør og Esbjerg. Besko har afdelinger i Aalborg, Århus, Herning, Kolding, Padborg, Odense, Greve og Næstved. Her lagerfører Besko, stort set alt inden for reservedele og tilbehør til lastbiler, busser, påhængs- og sættevogne. © Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale. |