Maskinkærren er i den lette ende
Torsdag 21. januar 2021 kl: 11:21
Af: Redaktionen
Entreprenør-koncernen Arkil A/S havde fornyligt en Volvo FL210 en tur i Hedensted for at hente en ny to-akslet Kel-Berg maskinkærre med hydrauliske ramper i den lette ende hos Lastas
Om den nye to-akslede Kel-Berg maskinkærre:
Chassis-opbygning:
- Længdevanger opsvejst i I-profil
- Stærke tværvanger og forstærkninger
Kassens opbygning:
- Leveret med stålbund
- Støtteben med flad fod i forende, som er mekanisk betjent med to hastigheder
- 2.300 mm lange el-hydrauliske ramper, der er sideforskydelige med hydraulik
- Ladlængde på 5.200 mm
- 400 mm høje alu-sider
- 400 mm høj aftagelig alu-bagsmæk
- Manuelle støtteben i bagende
- To gange fem surringsringe
- To surringsringe i forende
Kærrens to ni-tons luftaffjedrede aksler er monteret med tromlebremser. Den nye maskinkærre er leveret af Ivan Kristensen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Fem-akslet lastbil bliver bygget på fabrikken
- Nye små elektriske varebiler får Danmarkspremiere i november
- Godt hver tredie var fra det østlige Sverige
- Vognmand har hentet to tiptrailere hjem til reden i Lundby
- Vognmand fra Tølløse har fået ny trækker til store og tunge opgaver
- Tyrkisk 9-tons lastbil er opbygget som stilladsbil
- Fragtmand i Aarhus har fået en elektrisk trækker
- Brolægger lægger ud med en ny fire-akslet forvogn med kroghejs
- Landbrugsvirksomhed hentede to nye fire-akslede tip-trailere i Hedensted
- Vognmand i Vesthimmerland hentede sættevogn til sværlast i Hedensted
- Kinesisk lastbilproducent introducerer en 636 kWh-trækker i Europa
- System i lastbiler sikrer opmærksomheden yderligere
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |