Maskinkærren er i den lette ende
Torsdag 21. januar 2021 kl: 11:21
Af: Redaktionen
Entreprenør-koncernen Arkil A/S havde fornyligt en Volvo FL210 en tur i Hedensted for at hente en ny to-akslet Kel-Berg maskinkærre med hydrauliske ramper i den lette ende hos Lastas
Om den nye to-akslede Kel-Berg maskinkærre:
Chassis-opbygning:
- Længdevanger opsvejst i I-profil
- Stærke tværvanger og forstærkninger
Kassens opbygning:
- Leveret med stålbund
- Støtteben med flad fod i forende, som er mekanisk betjent med to hastigheder
- 2.300 mm lange el-hydrauliske ramper, der er sideforskydelige med hydraulik
- Ladlængde på 5.200 mm
- 400 mm høje alu-sider
- 400 mm høj aftagelig alu-bagsmæk
- Manuelle støtteben i bagende
- To gange fem surringsringe
- To surringsringe i forende
Kærrens to ni-tons luftaffjedrede aksler er monteret med tromlebremser. Den nye maskinkærre er leveret af Ivan Kristensen fra Lastas Trucks Danmark A/S.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

- Vognmand på Amager trækker læsset med en tre-akslet pusher-trækker
- Vognmand i Roskilde tog fem af samme slags
- Vognmand fra Tørring tog tre trailere med en enkelt trækker
- Tre-akslet tiptrailer kan rumme 34 kubikmeter i kassen
- Vognmand i Karlslunde trak afsted med tre nye trækkere
- Mølle har fået ny fire-akslet tip-trailer til korn og foderstoffer
- Nye elektriske og lette varebiler er udviklet til alle typer bytrafik
- Dynamisk styring på lastbiler bliver opgraderet til gavn for trafiksikkerheden
- Lastbilcenter skifter ejer
- Transportfirma i Greve tog to gange tre vekselladskærre med hjem
- Sværlasttrailer kan blive fem meter længere
- Maj endte 14 under sidste år
Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |