Forsiden
      

Fire-akslet tip-trailer er kørt til Randers

Onsdag 31. januar 2024 kl: 10:28
Af: Redaktionen

Fire-akslet tip-trailer er kørt til Randers

Vognmandsforretningen Johs. Søndergaard & Sønner A/S der har hjemsted i Randers, har fornyligt hentet en ny fire-akslet Kel-Berg tip-trailer med et rumindhold på 37 kubikmeter hos Lastas i Hedensted

Om den nye Kel-Berg tiptrailer:

Chassis-opbygning:
  • Længdevanger opsvejst i boks-profil
  • Stærke tværvanger og forstærkninger
  • Lukket cyklistværn i begge sider

Kasse-opbygning:
  • Indvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesytem. 3/2 ventil monteret for automatisk åbning. Tophængslerne er flyttet 180 mm frem for at opnå 10 procent større åbning ved aflæsning
  • Bunden er udført i 7 mm alu-plade i speciel slidstærk kvalitet beklædt med 15 mm kunststof
  • Siderne er fremstillet i 40 mm alu-profiler 4 mm gods på indersiden og 2,8 mm gods på ydersiden. Siderne og forsmækken er beklædt 10 mm kunststof i 1.250 mm højde
  • Kofangeren er monteret med plastskærm
  • To Kel-Berg værktøjskasser i venstre side
  • Kost- og skovlebeslag over værktøjskasserne
  • Stige med stigebeslag i venstre side over skærmene
  • Bakkamera med klap monteret i bagenden
  • Kromfælgringe
  • Blå rullepresenning monteret på 70 mm alu-rør
 
Den nye Kel-Berg trailer er leveret med fire ni-tons luftaffjedrede aksler med skivebremser. frste aksel er løftbar, mens fjerde aksel er løftbar og selvstyrende.  


Den nye trailer er leveret af Jan Bertelsen fra Lastas Trucks Danmark A/S.


Johs. Søndergaard & Sønner A/S i Randers drives i dag af anden generation. Vognmandsforretningen beskæftiger sig først og fremmest med asfalt-, contanier- og entreprenørkørsel samt udførelse af kranopgaver. Ud over vognmandsforretningen driver de også Søndergaard Sten & Grus A/S og har i dag tilsammen 11 ansatte. 




Klik venligst

© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Syv-akslet vogntog kan både suge og blæse
- Fire-akslet trailer med gående gulv er ekstra lang
- Avanceret it-system kan beregne vejafgift for den enkelte distributionstur
- Containertransportør har fået el-bil nummer fire fra Södertälje
- Tip-kærre har huller til gafler i forenden
- De fleste lastbilimportørerne melder klar til transportmesse
- Bokstrailer kan læsses både bagfra og fra siden
- Trailer med gående gulv er ude på 15 meter
- Kartofler kører med fire-akslet tip-trailer
- Vognmand i Sevel kører ud med 520 blå løvekræfter
- Skraldebiler er blevet mere lydløse
- Langeskov-vognmand kan række langt med ny lastbil

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst