IVECO-KAMPAGNE MED DEN NYE S-WAY:

I am Unstoppable

Tirsdag 23. juli 2019 kl: 08:22
Af: Redaktionen

I am Unstoppable

I begyndelsen af juli præsenterede Iveco sin nye tunge lastbil - S-Way. Nu kører Iveco frem med en kampagne, der skal fortælle omverdenen om den nye lastbil

Kampagnen er lavet af det globale kommunikationsbureau Ogilvy og er baseret på begrebet "I’m Unstoppable”, der henviser til lastbilens chauffør og hans tanker.


Kampagnen - som vises i tryk og på tværs af de sociale medier - sætter chaufføren i centrum og følger ham under kørslen for at vise, hvordan den nye models forbedrede komfort, tilslutningsmuligheder og tjenester forbedrer chaufførernes liv på landevejen og får dem til at føle sig reelt ”unstoppable”.






Klik venligst

© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.