Klik venligst



Forsiden
      
IVECO-KAMPAGNE MED DEN NYE S-WAY:

I am Unstoppable

Tirsdag 23. juli 2019 kl: 08:22
Af: Redaktionen

I am Unstoppable

I begyndelsen af juli præsenterede Iveco sin nye tunge lastbil - S-Way. Nu kører Iveco frem med en kampagne, der skal fortælle omverdenen om den nye lastbil

Kampagnen er lavet af det globale kommunikationsbureau Ogilvy og er baseret på begrebet "I’m Unstoppable”, der henviser til lastbilens chauffør og hans tanker.


Kampagnen - som vises i tryk og på tværs af de sociale medier - sætter chaufføren i centrum og følger ham under kørslen for at vise, hvordan den nye models forbedrede komfort, tilslutningsmuligheder og tjenester forbedrer chaufførernes liv på landevejen og får dem til at føle sig reelt ”unstoppable”.






Klik venligst

© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Tip-kærre til asfalt er sendt til Sydvestjylland
- Trailer med gående gulv skal køre hos vognmand i Vestjylland
- Vognmand ved Roskilde valgte Volvo
- Fire-akslet tip-trailer er bygget til asfalttransport
- Brandekoncern udvider med hollandske trailere til tunge transport
- Maskinstation på Vestsjælland var i Østjylland for at hente ny tiptrailer med rullepresenning
- Dagligvarer kommer med elektriske stjernebiler
- Tre-akslet city-tip trailer har kasse i Hardox-stål
- Trækker med 590 heste har plys på gulvet
- Svensk lastbilproducent åbner produktionsanlæg i Kina - med kapacitet på 50.000 køretøjer årligt
- Maskinstation på Lolland hentede fire-akslet tip-trailer i Østjylland
- Tysk lastbil er den øverste e-stjerne på listen

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst