Forsiden
      
IVECO-KAMPAGNE MED DEN NYE S-WAY:

I am Unstoppable

Tirsdag 23. juli 2019 kl: 08:22
Af: Redaktionen

I am Unstoppable

I begyndelsen af juli præsenterede Iveco sin nye tunge lastbil - S-Way. Nu kører Iveco frem med en kampagne, der skal fortælle omverdenen om den nye lastbil

Kampagnen er lavet af det globale kommunikationsbureau Ogilvy og er baseret på begrebet "I’m Unstoppable”, der henviser til lastbilens chauffør og hans tanker.


Kampagnen - som vises i tryk og på tværs af de sociale medier - sætter chaufføren i centrum og følger ham under kørslen for at vise, hvordan den nye models forbedrede komfort, tilslutningsmuligheder og tjenester forbedrer chaufførernes liv på landevejen og får dem til at føle sig reelt ”unstoppable”.






Klik venligst

© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Vognmand i Roskilde tog fem af samme slags
- Vognmand fra Tørring tog tre trailere med en enkelt trækker
- Tre-akslet tiptrailer kan rumme 34 kubikmeter i kassen
- Vognmand i Karlslunde trak afsted med tre nye trækkere
- Mølle har fået ny fire-akslet tip-trailer til korn og foderstoffer
- Nye elektriske og lette varebiler er udviklet til alle typer bytrafik
- Dynamisk styring på lastbiler bliver opgraderet til gavn for trafiksikkerheden
- Lastbilcenter skifter ejer
- Transportfirma i Greve tog to gange tre vekselladskærre med hjem
- Sværlasttrailer kan blive fem meter længere
- Maj endte 14 under sidste år
- Lastbilbestanden er oppe på sit højeste maj-niveau

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst